martedì 8 novembre 2016

Hanging Christmas! ♥

Buongiorno a chi passa di qua :)
Hi everyone who is reading!


Quest'oggi ho una cosina leggermente diversa dal solito: ho decorato un vecchio CD-ROM per creare una decorazione di Natale; protagonista una bella Tildina tutta rossa!
Today I've something different from my usual: I decorated an old CD-ROM to make a Christmas decoration!
The protagonist is a lovely Tilda from Magnolia, totally in red:


L'ho colorata con i Copic ed ho aggiunto qualche tocco in più con le Prismacolor Pencils per dare un pochino più di profondità al suo vestito. 
I coloured her up with Copics and some touches of Prismacolor Pencils to give a little more depth to her dress.

♥♥♥

...ed ecco qua la mia decorazione, da appendere da qualche parte in giro per casa o all'albero di Natale :)
...and here is my decoration: it's a pendant one to hang up around the home or on Christmas tree :)
 
 

♥♥♥
 
Ho usato carte dell'ultima collezione della Pion Design e tanti nastri e pizzi! Tutti prodotti che potete trovare (ancora per poco :(  ) al Live and Love Crafts Store...
Spero vi piaccia :P
I used some papers from the latest Pion Design Collection and lots of ribbons and Laces! You can find all the products at Live and Love Crafts Store (unluckily not for long... :(  )
I hope you loved it :P


♥♥♥
 
A presto :)
Speak soon :)

 
  A BIG hug,
Franz.





Products:

Nessun commento :